Estímul que es dona o s'esdevé a continuació d'una acció i que serveix per a augmentar o disminuir la probabilitat que es repeteixi un comportament, o per a crear-lo o eliminar-lo. [...]
Estratègia de màrqueting que consisteix a preparar i decorar un habitatge o un local perquè sigui atractiu per als clients potencials i, així, augmentar les possibilitats de vendre'l o llogar-lo ràpidament i amb la rendibilitat desitjada. [...]
Conjunt de canvis en les relacions legals entre els propietaris de la terra i els conreadors, introduïts per augmentar i millorar la producció agrícola i per fer sorgir una nova capa social de petits i mitjans empresaris agrícoles. [...]
Conjunt de normes, d'aplicació voluntària, que estableixen les bones pràctiques que han de regir l'emissió d'un bo verd amb l'objectiu d'augmentar la transparència i promoure la integritat del mercat d'aquest tipus de bons. [...]
Conjunt de mitjans i tècniques que tenen l'objectiu de dinamitzar un punt de venda per crear una atmosfera atractiva per als clients i augmentar les vendes de l'establiment o d'una marca que hi organitza alguna acció de promoció. [...]
Grup d'empreses i institucions de suport concentrades en un territori i dedicades de manera complementària a un mateix negoci que treballen cooperativament en projectes comuns, amb l'objectiu d'augmentar la seva competitivitat empresarial i també la competitivitat del sector. [...]
Model econòmic basat en l'intercanvi i la producció de béns i serveis que té com a objectiu augmentar l'aprofitament i la reutilització dels recursos i reduir l'impacte ambiental en totes les fases del cicle de vida dels productes. [...]
Anunci en què un expert, un personatge cèlebre o un consumidor real o fictici parla favorablement del producte o servei que s'anuncia, amb la finalitat fonamental d'augmentar la credibilitat del missatge publicitari i d'aconseguir que el consumidor s'identifiqui amb el testimoni. [...]
Publicitat en què un expert, un personatge cèlebre o un consumidor real o fictici parla favorablement del producte o servei que s'anuncia, amb la finalitat fonamental d'augmentar la credibilitat del missatge publicitari i d'aconseguir que el consumidor s'identifiqui amb el testimoni. [...]
Eina de política monetària no convencional en què un banc central compra deute públic del mercat per fer que baixin les taxes d'interès i augmenti l'oferta de diners, de manera que en augmentar les reserves de capital de les institucions bancàries es promou el crèdit i la circulació de diners. [...]