Resultats de la cerca frase exacta: 42

Diccionaris terminològics  | Economia. Empresa
31. reforç
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Estímul que es dona o s'esdevé a continuació d'una acció i que serveix per a augmentar o disminuir la probabilitat que es repeteixi un comportament, o per a crear-lo o eliminar-lo. [...]
32. estilisme immobiliari
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Estratègia de màrqueting que consisteix a preparar i decorar un habitatge o un local perquè sigui atractiu per als clients potencials i, així, augmentar les possibilitats de vendre'l o llogar-lo ràpidament i amb la rendibilitat desitjada. [...]
33. reforma agrària
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Conjunt de canvis en les relacions legals entre els propietaris de la terra i els conreadors, introduïts per augmentar i millorar la producció agrícola i per fer sorgir una nova capa social de petits i mitjans empresaris agrícoles. [...]
34. principis dels bons verds
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Conjunt de normes, d'aplicació voluntària, que estableixen les bones pràctiques que han de regir l'emissió d'un bo verd amb l'objectiu d'augmentar la transparència i promoure la integritat del mercat d'aquest tipus de bons. [...]
35. animació del punt de venda
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Conjunt de mitjans i tècniques que tenen l'objectiu de dinamitzar un punt de venda per crear una atmosfera atractiva per als clients i augmentar les vendes de l'establiment o d'una marca que hi organitza alguna acció de promoció. [...]
36. clúster
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Grup d'empreses i institucions de suport concentrades en un territori i dedicades de manera complementària a un mateix negoci que treballen cooperativament en projectes comuns, amb l'objectiu d'augmentar la seva competitivitat empresarial i també la competitivitat del sector. [...]
37. economia circular
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Model econòmic basat en l'intercanvi i la producció de béns i serveis que té com a objectiu augmentar l'aprofitament i la reutilització dels recursos i reduir l'impacte ambiental en totes les fases del cicle de vida dels productes. [...]
38. anunci testimonial
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Anunci en què un expert, un personatge cèlebre o un consumidor real o fictici parla favorablement del producte o servei que s'anuncia, amb la finalitat fonamental d'augmentar la credibilitat del missatge publicitari i d'aconseguir que el consumidor s'identifiqui amb el testimoni. [...]
39. publicitat testimonial
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Publicitat en què un expert, un personatge cèlebre o un consumidor real o fictici parla favorablement del producte o servei que s'anuncia, amb la finalitat fonamental d'augmentar la credibilitat del missatge publicitari i d'aconseguir que el consumidor s'identifiqui amb el testimoni. [...]
40. flexibilització quantitativa
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Eina de política monetària no convencional en què un banc central compra deute públic del mercat per fer que baixin les taxes d'interès i augmenti l'oferta de diners, de manera que en augmentar les reserves de capital de les institucions bancàries es promou el crèdit i la circulació de diners. [...]
Pàgines  4 / 5 
<< Anterior  Pàgina  1  2  3  4  5  Següent >>